ژوزه: هيچ گاه قول قهرماني نداده‌ام خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ژوزه: هيچ گاه قول قهرماني نداده‌ام

مانوئل ژوزه بعد از تجربه اولين داربي‌اش در ايران درباره بازي با استقلال گفت: امروز بازيكنان آنطور كه مد نظر من بود بازي كردند. نمي‌توانم بگويم نيمه اول عالي بود چون نتوانستيم گل بزنيم. ما در اين بازي سيستم بازي را عوض كرديم و توانستيم به اين ترتيب حريف را راحت‌تر كنترل كنيم.

وي ادامه داد: با نگاه كردن به بازي امروز مي‌گويم فقط خودمان نخواستيم كه بازي را ببريم.

سرمربي پرسپوليس درباره نيمه دوم بازي هم اظهار كرد: بازي در نيمه دوم كمي زيبايي خود را از دست داد. استقلال رو به بازي هوايي آورد. آن‌ها در ابتدا سعي مي‌كردند توپ را روي سر بازيكن شماره 5 خود بيندازند. در ادامه هم بازيكن 4 خود را خارج كردند و شماره 11 به بازي آمد كه قد بلندتري داشت و دوباره بازي هوايي را ادامه دادند. به همين دليل كيفيت بازي در نيمه دوم كمي پايين‌‌تر آمد اما ديديد كه اكثر بازي دست پرسپوليس بود.

ژوزه در ادامه سخنانش به حواشي بازي در نيمه دوم كه توسط تماشاگران به وجود آمد هم اشاره كرد و گفت: مشكلاتي كه از سوي تماشاگران ايجاد شد، تمركز دو تيم را در نيمه دوم به هم زد اما در هر صورت مي‌گويم اگر قرار بود بازي برنده‌اي داشته باشد آن تيم ما بوديم چون مخصوصا در نيمه اول شانس بيشتري براي گلزني داشتيم.

وي افزود: من بعد از اين بازي از بازيكنانم راضي هستم. مخصوصا كه آن‌ها بعد از 4 نتيجه بعد در بازي‌هاي قبلي خيلي با اعتماد به نفس روبه‌روي استقلال ظاهر شدند و اين ما بوديم كه مي‌خواستيم بازي را ببريم اما نتوانستيم. در هر صورت با اين بازي توانستيم يك تيم خوب براي پيش رفتن به سوي قهرماني درست كنيم.

سرمربي پرسپوليس در ادامه اين نشست در پاسخ به سوالي درباره بالا بودن ميانگين سني بازيكنان پرسپوليس خاطرنشان كرد: ميانگين سني استقلال چقدر بود؟ در بين بازيكنان ما هيچ كس از نظر فيزيكي در اين بازي مشكل نداشت. در هر صورت من در هر بازي از بهترين بازيكنانم استفاده مي‌كنم.

وي همچنين در پاسخ به پرسشي درباره ابراز نارضايتي تماشاگران از نبردن تيم بيان كرد: بازي با استقلال نقطه شروعي براي ماست كه بتوانيم بازي‌هاي بعدي را ببريم. ما با اعتماد به نفس بازي كرديم و در اين بازي از چهار دفاع به بازي كردن به سه دفاع روي آورديم. ما برد مي‌خواهيم، همان طور كه تماشاگرها برد مي‌خواهند و باز هم تاكيد مي‌كنم اين بازي يك نقطه شروع است.

در ادامه اين نشست ژوزه در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه با توجه به نتايج تيم پرسپوليس آيا فكر مي‌كنيد مي‌توانيد با ديدن زمستان ايران به پرتغال برگرديد، گفت: گويا شما بيشتر از من نگران هستيد اما اين را بايد از مديرعامل پرسپوليس بپرسيد.

وي يادآور شد: من گفته‌ بودم كه تنها 15 روز مانده به آغاز ليگ به پرسپوليس پيوستم و تيم را خودم نبسته‌ام. من بايد اين تيم را درست كنم تا بتوانيم بازي‌ها را ببريم. هفته‌هاي اول به درستي گفتم كه روزهاي سختي را در پيش خواهيم داشت و من مجبور هستم در هفته‌هاي اول تيم را درست كنم چرا كه در فوتبال همه چيز نياز به زمان دارد.

ژوزه افزود: اگر ما امسال در ليگ قهرمان نشويم بايد براي قهرماني فصل بعد برنامه‌ريزي كنيم. اين نظر من است. اما در هر صورت تصميم با مديرعامل باشگاه است. ولي اگر در ميانه فصل بخواهند سرمربي را عوض كنند اين كار اشتباه است. البته آخرين باري كه اخراج شدم 15 سال قبل بود و بايد بگويم در دوران 36 ساله كاري‌ام تاكنون تنها سه بار اخراج شده‌ام.

سرمربي پرسپوليس همچنين در پاسخ به سوالي درباره علت بازي نكردن ايمون زايد كه در داربي قبل هت‌تريك كرده بود هم گفت:‌بعضي اتفاق‌ها ديگر تكرار نمي‌شود. سه گل در يك داربي و آن هم در ده دقيقه شايد هر 50 سال يك بار اتفاق بيفتد. در اين بازي من تصميم گرفتم كه دو تعويض كنم. ايمون حتما در بازي بعد شانس بيشتري دارد ولي در اين بازي من تصميم گرفتم او بازي نكند و مسئوليت اتفاقات ناشي از اين تصميم هم با خودم است.

وي در ادامه سخنانش درباره تركيب تيمش هم اظهار كرد: ما تقريبا به تركيب ايده‌آل رسيده‌ايم اما دو هافبك دفاعي داريم كه يكي از دسته يك و يكي از كره به ما مي‌پيوندد. ما امروز از يك هافبك چپ در وسط زمين استفاده كرديم و مهدوي كيا هم وسط بود و بازيكنان خيلي خوب بازي كردند. مطمئن هستم در آينده بهتر خواهيم شد.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان كرد: ما همه تلاش‌مان را مي‌كنيم كه امتياز‌هايي كه از دست داده‌ايم را جبران كنيم اما باز هم مي‌گويم بقيه تيم‌ها آماده بودند اما در حال آماده كردن تيم هستيم بنابراين بايد به آينده نگاه كرد.

مانوئل ژوزه در پايان سخنانش در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه پرسيده بود آيا شما مانند قلعه‌نويي قول قهرماني نمي‌دهيد، تاكيد كرد: من 50 سال است كه در فوتبال هستم. در فوتبال نبايد چيزي را قول بدهيد. من فقط قول كار كردن روي بازيكنانم را مي‌دهم تا بازيكن براي قهرماني و براي امتيازهايي كه از دست داده بجنگد. در تمام عمرم چنين قول‌هايي نداده‌ام و نخواهم داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:مانوئل ژوزه,ژوزه,پرسپولیس,پیروزی,لیگ ایران,قهرمانی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ژوزه: هيچ گاه قول قهرماني نداده‌ام

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)